O nás
Naše hodnoty: kvalita, spolehlivost, inovace
a spokojenost zákazníků
Telekomunikace a digitální služby. Učení, zlepšování, inovace. Naslouchání, řešení na míru. Hodnota, spokojenost, výhody.
Naše vize je být společností, která se neustále učí a zlepšuje v oblasti telekomunikací. Chceme být společností, která naslouchá našim zákazníkům a nabízí jim řešení, která odpovídají jejich potřebám a očekáváním. Chceme být společností, která je flexibilní, inovativní a efektivní.
Jsme česká telekomunikační společnost poskytující připojení k internetu, digitální televizi IPTV, datové okruhy, služby Datových center a hlasové služby, prostřednictvím sítí našich obchodních partnerů.
Společnost Connectivity.cz® s.r.o. byla založena v roce 2010 a na obchodní název vlastní ochrannou známku.
Již od roku 2011 jsme certifikovaný partner společnosti České Radiokomunikace a.s., nabízíme služby připojení k Internetu, pomocí vedení společnosti Česká telekomunikační infrastruktura a.s. (Cetin), optické i metalické připojení a v neposlední řadě používáme bezdrátové spoje (volné i licencované pásmo, dle požadavků klienta a technických možností).
Pro zákazníky využívající naše internetové připojení nabízíme jako doplňkovou službu digitální televizi IPTV SledovaniTV.
Mgr. Jiří Svoboda
Jednatel a zakladatel společnosti
Connectivity.cz® s.r.o.
Základní hodnoty společnosti Connectivity.cz, O nás
- Odhodlání dodávat to nejlepší
- Kvalitní a transparentní služby
- Staráme se o vaše podnikání stejně jako o naše
- Neustále se učíme a přizpůsobujeme se novým technologiím
Vytváříme hodnotu pro zákazníky
Neustále hledáme nové příležitostí, výzvy a řešení v oblasti telekomunikací. Sledujeme nejnovější trendy a technologie a aplikujeme je do našich služeb. Snažíme se být společností, která přináší hodnotu, spokojenost a výhody našim zákazníkům.
Otázky a odpovědi
FAQ
FAQ obsahuje odpovědi na časté otázky o našich službách. Rychle najděte potřebné informace o objednávání, instalaci a dalších klíčových tématech.
Čtěte otázky a odpovědi:
Obsah článku
Toggle- Do 3 pracovních dnů Vám zavoláme a domluvíme termín návštěvy technika
- Před návštěvou technika je doporučeno zajistit si VDSL modem (varianta VDSL) nebo router (varianta OPTI, Ethernet port). Pro variantu služby BONDING VDSL je potřeba router s WAN portem (Ethernet)
Koncové zařízení můžete použít vlastní nebo zakoupit od nás: Ceník routerů, modemů a dalších prvků.
Nová služba obvykle 3 pracovní dny, maximálně však 30 kalendářních dní.
Při přechodu od jiného operátora probíhá proces v řádu několika dnů a bez jakéhokoliv výpadku služby.
Pak je změna velmi jednoduchá. Požádejte stávajícího poskytovatele o identifikaci rušené služby (její číslo), včetně ověřovacího kódu účastníka (OKU); tyto údaje najdete ve smlouvě se stávajícím poskytovatelem; byla-li zřízena před rokem 2022, OKU najdete ve zvláštním oznámení od stávajícího poskytovatele či v jeho elektronické samoobsluze (příp. vám OKU k dotazu sdělí).
K přesunu služby dojde v termínu, který jsme s vámi potvrdili, k témuž dni stávající poskytovatel ukončí svoji službu, přerušení služby z důvodu změny poskytovatele nepřekročí jeden pracovní den.
Dále od vás budeme potřebovat součinnost u navazujících kroků, zejm. (i) je-li rušená služba v balíčku s jinou službou či zařízením (takže její zrušení způsobí ukončení jiné služby stávajícího poskytovatele, změnu její ceny nebo povinnost doplatit mu cenu zařízení), potřebujeme váš pokyn, zda změnu potvrdit, a dále (ii) vaši součinnost při potvrzení termínu změny či dohodnutí jeho úpravy a v případě potřeby práce technika i součinnost na místě.
Přesun současně se změnou služby
Pokud máte od současného poskytovatele VDSL a od nás chcete optické připojení nebo Bonding, pak se nejprve služba k nám přesune beze změny, následně s Vámi domluvíme termín návštěvy technika, který zprovozní optiku
Pokud přesouváte VDSL nebo optiku a jen se mění kapacita, pak vše provedeme najednou a bez výpadku
Přečtěte si článek, který se věnuje přesunu VDSL.
- Internet VDSL vyžaduje VDSL modem
- Internet OPTI vyžaduje router (Ethernet port)
- Internet BONDING VDSL vyžaduje router (Ethernet port) – služba je zakončena Terminátorem
- Internet zakončen Terminátorem vyžaduje router (Ethernet port)
- Terminátor je vždy instaluje i spravuje CETIN
Zařízení můžete použít vlastní nebo zakoupit od nás.
Pokud k nám přesouváte optický nebo VDSL Internet od jiného poskytovatele, nemusíte se zařízením nic dělat.
Internet Business představuje kombinaci internetového připojení VDSL nebo OPTI a on-line zálohy prostřednictvím LTE, kvalitního WiFi pokrytí. Tento balíček telekomunikačních služeb je ušitý na míru moderním a dynamickým firmám menší až střední velikosti
VÝHODY SLUŽBY Internet Business
- statická IP adresa
- záloha připojení prostřednictvím LTE sítě
- vhodné pro VoIP hlasové služby
- rychlá doba zřízení, kompletní instalace služby technikem
- zákaznická podpora 24/7
Ceník služby Internet Business je na vyžádání, vyplňte prosím poptávkový formulář.
- Nejlepší je vybrat místnost, kde je Internet nejčastěji používán
- Mělo by na něj být vidět z místa, kde se budete nejčastěji
připojovat - Ideální je střed bytu či domu
- Vhodné je také dát ho do výšky 1,5 m nad podlahou
- A používat ho vždy tak, jak navrhl výrobce – naležato
či nastojato - Službu IPTV doporučujeme zapojit kabelem přímo do modemu/routeru
Video návod ZDE
Při umístění zařízení se snažte vyvarovat těmto překážkám nebo jejich blízkosti:
- Zrcadla a kovové plochy
- Umístění do skříní či šaten
- Rohy místnosti
- Blízkost většího počtu elektrických zařízení
- Lednice, mikrovlnné trouby
- Akvária
- Pokud na modemu diody svítí, modem restartujte. Vytáhněte napájecí adaptér na 5 minut z el. sítě. Po zapojení může trvat několik minut, než se modem opět připojí do sítě
- Pokud internet vůbec nefunguje a na modemu nesvítí žádná dioda, nebo bliká dioda POWER (dioda POWER může blikat při startování modemu, přibližně do minuty by měla svítit trvale), tak zkontrolujte napájecí adaptér, aby byl na obou koncích správně zapojený. Pokud stále modem nesvítí, vyzkoušejte jinou zásuvku. V případě, že ani toto nepomůže, zařízení i s příslušenstvím a reklamujte
- Pokud se připojujete přes Wi-Fi, zkontrolujte, že dioda Wi-Fi na modemu svítí. Pokud ne, stiskněte tlačítko WPS na 2-3 s
- Pokud používáte internet přes PC anebo TV kabelem, zkontrolujte zapojení kabelů na obou stranách
- V neposlední řadě restartujte zařízení, na kterém Vám internet nefunguje. Pokud máte možnost vyzkoušet se připojit na internet i jiným zařízením, tak určitě vyzkoušejte. Pokud se jiné zařízení k internetu připojí, bude problém v konkrétním zařízení, kde internet nefunguje
- Restartujte modem/router vytažením z el. sítě alespoň na 5 minut
- Pokud se rychlost nezlepší, vyzkoušejte zařízení (PC, notebook, TV) připojit pomocí ethernetového kabelu. Pokud takové zařízení máte, vyzkoušejte, zda-li je na něm rychlost lepší
- Pokud je rychlost nízká pouze přes Wi-Fi, můžete vyzkoušet změnu kanálu Wi-Fi v nastavení modemu. Návody naleznete buď v příručkách anebo v našich video návodech na této stránce
- Rychlost internetu také ovlivňuje počet souběžně připojených zařízení, které se o připojení dělí. Dostatečně rychlý internet ale zvládne bez problémů připojit celou domácnost
- Pokud se Vám seká IPTV, doporučujeme ji zapojit do modemu kabelem
Pokud Vám nic z výše uvedeného nepomůže a rychlost je pomalá na všech zařízeních, obraťte se na nás.
Přečtěte si náš zajímavý článek o měření rychlosti internetu. Dozvíte se, co jednotlivé parametry znamenají a také doporučení na volně dostupné online nástroje, které Vaši rychlost připojení prověří.
Pokud vám žádná z výše uvedených rad nepomohla, obraťte se na nás. Abychom mohli připojení co nejrychleji zprovoznit, připravte si prosím následující informace
- Od kdy se potíže objevují?
- Jaký máte typ modemu?
- Problémy jsou u všech zařízení?
- Funguje Vám (zkoušeli jste) se připojit i po kabelu (PC, notebook, TV)?
- Pokud je problém s rychlostí, naměřte rychlost na www.speedtest.net anebo www.rychlost.cz (v okamžiku měření rychlosti by neměl být na přípojce jiný provoz, aby byla měřena celková rychlost přípojky). Měření provádějte přes kabel nebo v bezprostřední vzdálenosti od modemu/routeru.
Více informací o měření rychlosti přípojky je v našem článku.
Signál musí překonávat spoustu překážek, jako jsou zdi, stropy nebo nábytek, proto často nelze zajistit dostatečnou sílu signálu. Pokud tedy budete mít WiFi v přízemí a vaše koncové zařízení bude v prvním patře, výrazně to ovlivní rychlost a kvalitu připojení. V tomto případě je řešení přiblížit koncové zařízení k WiFi nebo si pořídit repeater- opakovač signálu.
Ten zapojíte nejlépe v místě slabšího signálu, ve kterém máte notebook a připojíte na hlavní WiFi router či modem. Repeater vám zesílí signál WiFi, vytvoří další síť, na kterou se připojíte.
Repeater můžete zakoupit od nás. V nabídce máme základní nebo dvoupásmové repeatery. Nastavení je velmi jednoduché.
Pozor na rušení signálu sousedy
Pokud ve svém bytě zachytíte signál dalších WiFi sítí od sousedů, měla by v ideálním případě každá fungovat na jiném vysílacím kanále. Pokud by více WiFi routerů používalo stejný vysílací kanál, mohlo by dojít k vzájemnému rušení, které se může projevit na výpadcích, snížením přenosové rychlosti atd. Většina routerů si nastavuje kanál automaticky a snaží se zvolit ten nejvhodnější, někdy je ale potřeba provést ruční zásah a kanál přenastavit.
- Pro bezproblémové užívání služby internetové televize doporučujeme zvolit náš optický internet OPTI nebo pevný internet VDSL, který je dostatečně rychlý, stabilní a je tedy vhodnější pro připojení internetové televize.
- Zařízení pro IPTV doporučujeme zapojit do modemu/routeru kabelem.
Prodejna GOCOMP, sídlící v Nejdku na náměstí Karla IV. 604, je přestěhovaná do Otovic u Karlových Varů. Nové prostory jsou větší a nabízí širší možnosti. Navštivte prodejnu PRINTAGO, kde Vám rádi odpovíme na Vaše dotazy. Zároveň je možné zde zakoupit router nebo modem ke službě.